מחשבון גימטריה אותיות ומספרים מקוון אונליין

מחשבון בקליק » כלים נוספים ושימושיים » מחשבון גימטריה אותיות ומספרים מקוון אונליין

איך עובד מחשבון גימטריה מאחורי הקלעים?

תמיד רציתם לדעת כמה שווה השם שלכם בגימטריה? גימטריה זוהי תורת המספרים שבה נעזרים לא מעט אנשים שונים. לכל אות יש את הערך המספרי שלה, וחיבור הערכים של האותיות יכול לספר הרבה מאוד. יש כאלה שמשתמשים בתורה הזאת על מנת להסיר כל מיני סימני שאלה שמטרידים אותם. עם מחשבון גימטריה כל תהליך החישוב הופך להיות נוח ביותר. אינכם צריכים להתחיל לסכום את האותיות השונות או לשבור את הראש כמה שווה כל אות. המחשבון של אתר מחשבון בקליק עושה את כל העבודה שאותה אינכם רוצים לעשות. תוכלו לקבל את השורה התחתונה שהיא זאת שמעניינת אתכם. לא משנה איזה שם או מילה תכניסו למחשבון – תקבלו מיד את הערך המספרי שלה בגימטריה. מעולם לא היה קל יותר לחשב ערך של אותיות ומילים בגימטריה.

מחשבון גימטריה אותיות ומספרים

כיצד עובד מחשבון גימטריה אותיות ומספרים? למען האמת הוא יהיה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לכתוב אות או מילה בשורה שנמצאת לפניכם. אחרי שתזינו את האות או המילה, המחשבון מחשב את השווי של כל אות לפי הערך הגימטרי שלה. לאחר מכן יוצג לכם לכמה שווה המילה או האות בגימטריה. זה כל כך פשוט עד שתוכלו להשתמש במחשבון הזה פעם אחר פעם ללא כל מניעה. נדגיש כי החישוב שאותו המחשבון עושה הוא חישוב מדויק מאוד שלא ישאיר לכם ספקות.

חישוב ערכים בגימטריה – למה שתעשו זאת?

יש כאלה שלא מבינים עד כמה מחשבון גימטריה יכול להיות מחשבון שימושי. גימטריה מביאה איתה תורה שלמה שלא מעט אנשים מאמינים בה. כאשר מפענחים שם של אדם מסוים או אות מסוימת ניתן לגלות לא מעט דברים חדשים. מחשבון גימטריה של אתר מחשבון בקליק נוצר על מנת להקל עליכם את מלאכת החישוב. כך שתוכלו לדעת בדיוק מה כתוב עליכם או מהי המשמעות של השם או האות הספציפית שתרצו לבדוק. אחרי שיהיה לכם את הערך של השם או את הערך של האות, תוכלו לפנות לאנשי מקצוע. הם יספרו לכם הרבה מאוד דברים שלא ידעתם ולא הכרתם לפני כן.

מחשבונים נוספים שתוכלו להיעזר בהם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *