איך לחשב הוצאות של משרד?

ניהול של התקציב הוא השלב הראשון שעליכם לעשות בדרך להתנהלות פיננסית נכונה וחכמה. אבל מה זה אומר ניהול תקציב?

האזינו לכתבה

תקציב הוא בעצם כלי מאוד פשוט שיכול להקל עליכם במעקב אחרי הכסף שיוצא ונכנס מתוך כיס המשרד שלכם, וכך לאזן בין הדברים שהמשרד שלכם חייב לבין מה שהוא. בניהול נכון של תקציב אנו מתכוונים לשמירה של תקציב מאוזן ותכנון שההוצאות יהיו יותר נמוכות מההכנסות. המדריך הקרוב יעסוק באיך לחשב הוצאות של משרד? המשיכו לקרוא ותגלו בעצמכם.

איך לחשב הוצאות של משרד

איך השכרה של מחשבים ניידים יכולה לעזור בהוצאות המשרד?

השכרת מחשב נייד יכולה לחסוך את ההוצאות של המשרד בעת פרויקטים אשר נמשכים כמה חודשים, כאשר נוסעים לחו"ל והעובדים מעדיפים להשאיר את מחשב הנייד שלהם בבית. יש מקרים בהם המשרד יעדיף להחזיק מחשבים ניידים מושכרים במקום לחדש את המחשבים כל כמה זמן ולהוציא הרבה כסף על מחשבים שלא יהיה להם שימוש בסוף. ההשכרה יכולה להתבצע לכמה זמן שרק תרצו והיא יכולה לכם הרבה מאוד כסף בטווח הארוך.

איך תעקבו אחר ההוצאות של המשרד שלכם?

אתם יכולים לבנות תקציב של המשרד באמצעות כמה פעולות מאוד פשוטות:

  1. תרשמו את כל מה שאתם מוציאים ומכניסים, הן בהווה והן בעתיד. תרשמו כל הוצאה שיוצאת מהמשרד היום, וכל הוצאה שהתחייבתם אליה שאמורה לצאת בעתיד.
  2. כדאי לכם לבחון מהו סדר העדיפויות שלכם. בצעו דירוג של הוצאות המשרד לפי מידת הדחיפות שלהם ודרגת החשיבות שלהם. יהיו הוצאות שהמשרד לא יוכל בלעדיהן והתחייבויות, כל מה שקניתם בתשלומים
  3. עליכם לקבוע מה הסכום המרבי שאתם מקציבים לכל הוצאה של המשרד. הכי מומלץ להתחיל מקביעה של סכום עבור ההוצאות ההכרחיות יותר שאי אפשר לוותר עליהן ולהמשיך בהקצבת הסכומים לדרגות הבאות שגדרתם בשלב הקודם.
  4. לאחר מכן, עליכם לבדוק שהתקציב שבניתם מאוזן. תסכמו את סך מקסימום ההוצאות ותראו שכיסיתם באמת את הכל ושהצלחתם לחשב את ההוצאות של המשרד.

באילו כלים תוכלו לחשב את הוצאות המשרד שלכם?

יש הרבה כלים בהם תוכלו להשתמש בשביל לחשב את הוצאות המשרד שלכם. תוכלו ללכת בשיטה הישנה והמקובלת, לרשום את כל ההוצאות בדף בצורה מרוכזת ולראות כמה יוצא לכם. דרך נוספת היא לערוך טבלת אקסל ולרשום שם את כל ההוצאות לכם יחד עם הסכום. בסוף העמודה של הסכומים אתם יכולים לבצע סיכום של העמודה והיא כבר תחשב לכם לבד על כמה אתם עומדים. שיטה נוספת ומאוד נוחה היא מחשבון לניהול הוצאות חודשיות שאפשר למצוא בעזרת חיפוש קטן באינטרנט. גם הוא עובד על אותו עיקרון. אתם מזינים את כל ההוצאות שיש לכם, את כל ההכנסות שאמורות להיכנס ולבסוף, הוא יחשב עבורכם את סך כל ההוצאות של המשרד ואת מה שיישאר בסוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *